شركت حسابداري بيلان برتر شركت حسابداري بيلان برتر .

شركت حسابداري بيلان برتر

خدمات حسابداري

شركت حسابداري بيلان برتر در واحد خدمات حسابداري و حسابرسي خود با بهره‌ گيري از اساتيد، مديران مالي باتجربه و همچنين كارشناسان متعهد و مجرب، جهت انجام خدمات حسابداري مربوط به اظهارنامه مالياتي، اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده، گزارشات فصلي،تهيه گزارشات مالي و ساير خدمات حسابداري بشرح ذيل اعلام آمادگي نموده و ضمنا”در راستاي پرورش حسابدار و انتقال تجربه نيز قدمهاي بلند و موثري برداشته است .
بي شك اساس و مبناي كار اين شركت بر پايه تعهد، تخصص،كيفيت مطلوب،همكاري صميمانه، رازداري، امانت داري و حق الزحمه معقول و منطقي مي باشد .
تهيه و تنظيم اظهار نامه مالياتي اشخاص حقيقي و حقوقي
تهيه و تنظيم اظهار نامه ماليات بر ارزش افزوده
گزارشات فصلي ،آموزش خصوصي حسابداري
خدمات حسابداري
شرح خدمات حسابداري :
*خدمات حسابداري شركتها و مشاغل بند الف ،بندب و بندج
* حسابرسي داخلي شركتها
* مديريت و نظارت مالي
* تهيه گزارشات مالي ، مديريتي و فصلي
* مشاوره و دفاعيه مالياتي و بيمه
* تهيه و تنظيم بودجه ساليانه
* ارزيابي سهام شركتها
* تحرير دفاتر قانوني و تنظيم اظهارنامه مالياتي
* تنظيم اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده
* اعزام حسابدار بصورت تمام وقت و پاره وقت
* طراحي روشها و سيستمهاي مالي و اجرا
* طراحي كدينگ نرم‌ افزارهاي مالي
* فروش و راه اندازي نرم ‌افزارهاي مالي
* ارائه نرم‌ افزارهاي آموزشي در زمينه حسابداريبصورت كاربردي بهمراه گواهينامه
توصيه مالي:
مديران موفق مديراني هستند كه به امور مالي خود ارج مي‌ نهند و استفاده از خدمات حسابداري را به ديد
سرمايه‌ گذاري مي‌ نگرند. هر چقدر اين امور قوي‌ تر باشند ميزان درآمد بالا مي‌رود و كاهش هزينه را در بردارد
افزايش سرمايه‌ گذاري مالي = افزايش درآمدها – هزينه‌ ها
هدف ما جلب رضايت مشتري است ، ما را از خود بدانيد
: مطالب روز
معافيت ماليات حقوق بگيران ماهانه يك ميليون و ۳۰۰ هزار تومان شد .
معافيت مالياتي حقوق بگيران به دستگا‌ه‌هاي اجرايي طبق بودجه سال ۹۵ ابلاغ شد. بر اساس تبصره ۶ قانون بودجه سال ۹۵ كل كشور اخذ معافيت مالياتي حقوق‌بگيران براي سال جاري در سال ۱۵۶ ميليون ريال تعيين شد. طبق اين مصوبه، معافيت مالياتي حقوق ماهانه يك ميليون و ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.
معافيت ماليات حقوق فروردين و ارديبهشت ۹۵ مطابق با سال ۹۴
به گفته قائم مقام سازمان امور مالياتي كشور : معافيت ماليات بر درآمد حقوق دو ماهه اول سال ۹۵ مطابق معافيت سال ۹۴ مي باشد.
وي افزود : براساس قانون دو دوازدهم بودجه سال ۹۵ ، دولت اجازه دارد در دو ماه ابتدايي سال ۹۵ مطابق احكام و جداول قانوني بودجه سال ۹۴ كل كشور و بر مبناي دو دوازدهم ارقام مصوب آن با رعايت ساير قوانين و مقررات عمل كند.
حداقل دستمزد كارگران با ۱۴ درصد افزايش به ۸۱۲ هزار تومان رسيد
حداقل دستمزد كارگران براي سال ۹۵ با ۱۴درصد افزايش به ۸/۱۲۱/۶۴۵ ريال افزايش يافت.
به همين منظور و طبق مصوبه شوراي عالي كار، از ابتداي فروردين ماه سال آينده حداقل مزد در سال ۱۳۹۵ روزانه ۲۷۰ هزار و ۷۲۱ريال ، حق بن نقدي كارگران از ۸۰ به ۱۱۰ هزار تومان فعلا پابرجاست ، حق مسكن از ۲۰ به ۴۰ هزار تومان فعلا پابرجاست ، حق اولاد يكنفر از ۷۱ هزار و ۲۴۱ تومان به ۸۱ هزار و ۲۱۶ تومان و حداقل مزد روزانه نيز از ۲۳ هزار و ۷۴۷ تومان به ۲۷ هزار و ۷۲ تومان افزايش مي يابد.
نرخ پايه سنوات در سال ۹۵ در مورد كارگران داراي قرارداد دائم و موقت مشمول قانون كار كه داراي يكسال سابقه كار شده و يا يكسال از دريافت آخرين پايه (سنوات) آنان در همان كارگاه گذشته باشد اعم از اينكه حق سنوات يا مزاياي پايان كار خود را تسويه حساب كرده باشند يا خير، روزانه ۱۰هزار ريال تعيين مي شود
ساير سطوح مزدي از ابتداي سال ۱۳۹۵ به ماخذ روزانه ۱۴ درصد آخرين مزد ثابت يا مزد مبنا (موضوع ماده ۳۶ قانون كار)سال ۱۳۹۴ افزايش مي يابد.
نرخ ۹ درصدي ماليات برارزش افزوده و عوارض كماكان درسال ۱۳۹۵ نيز ادامه دارد
در خصوص نرخ ماليات بر ارزش افزوده در سال ۱۳۹۵ با توجه به احكام مقرر در تبصره ۲ ماده ۱۱۷ قانون برنامه پنجم توسعه و ماده ۳۷ قانون الحاق برخي مواد به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت مصوب چهارم اسفند۱۳۹۴ نرخ ماليات بر ارزش افزوده در سال آينده ۹ درصد خواهد بود كه ۶ در صد ماليات و ۳ درصد آن عوارض سهم شهرداري ها و دهياري ها است.
در دنياي امروزي كه رقابت در اقتصاد به يك ماراتن تبديل شده است ، مهمترين وسيله اي كه انسان از طريق آن به اهداف خود در زمينه ي اقتصاد حرفي براي گفتن داشته باشد ، داشتن اطلاعات كافي و بروز از اقتصاد ميباشد .
لازم به ذكر است اتخاذ كردن اين اطلاعات كه علم زيادي در زمينه ي حسابداري را ميطلبد ، بدون استفاده از خدمات حسابداري و امكانات حسابداري عملا نا ممكن است .
بنابرين به تمام شركت ها و افرادي كه نيازمند خدمات حسابداري هستند ، توصيه ميشود كه براي انجام امور و خدمات حسابداري حتما به متخصصين مراجعه كنند .
شركت بيلان برتر با استفاده از مجرب ترين و متخصص ترين افراد و بهره گيري از جديدترين روش ها و متدهاي حسابرسي ، مفتخر است تا آمادگي خود در زمينه ي خدمات حسابداري و حسابرسي را اعلام كند .
بيلان برتر همواره سعي بر اين موضوع داشته كه از معيارهاي استاندارد و اصولي در خدمات حسابداري استفاده كند تا ميزان بازده ي امور ، به حداكثر برسد .
متخصصين مشغول به كار در اين شركت پس از درك نياز مشتري ، به آناليز راهكارهاي مختلف پرداخته و بهترين و مطمئن ترين راهكار و خدمات را در اختيار مشتري قرار ميدهند .
لزوم استفاده از خدمات حسابداري
لزوم داشتن يك حسابدار و كار كردن با يك ارائه دهنده خدمات حسابداري اين روزها براي تمامي مشاغل به يك امر اجباري تبديل شده است.زيرا با توجه به مشكلات مالي و درخواست هاي جديد مالياتي و حسابرسي شما مجبوريد تا با يك متخصص حسابداري همكاري كنيد تا بتوانيد كار هاي مالي خود را پيش ببريد.در بعضي از مواقع استخدام يك حسابدار مي تواند گزينه خوبي باشد ولي تمامي اين امور را يك حسابدار نمي تواند به طور كامل انجام دهد.به همين خاطر شما نياز به همكاري با يك موسسه حسابداري خواهيد داشت.در اين مقاله ميخواهيم بررسي كنيم كه يك موسسه حسابداري چگونه بايد خدمات حسابداري را به كاربرانش ارائه دهد و يا اينكه خدمات حسابداري شامل چه خدماتي مشود.
اگر شما هم هم اكنون به فكر همكاري با يك شركت حسابداري براي انجام خدمات حسابداري افتاده ايد بايد بدانيد كه اولين و اساسي ترين كاري كه يك موسسه خدمات حسابداري مي تواند براي شما انجام دهد نظم و ترتيب دادن و سامان دهي به حساب هاي شماست. اين مقوله مي تواند از تنظيم دفاتر شما گرفته تا رسيدگي به فاكتور هاي شما و حساب و كتاب كلي متغير باشد.نكته مهم اينست كه اگر با يك موسسه حسابداري مطمئن همكاري كنيد كه بتواند خدمات حسابداري را به بهترين حالت به شما ارائه دهد ، آنوقت شما شاهد نظم گرفتن حساب هايتان و شفافيت آنها خواهيد شد.اينكار باعث مي شود كه شما براي انجام عمليات ديگر بعدي هم آرامش خيال داشته باشيد.
بحث بعدي كه مطرح است مشاوره است.شما مي توانيد در هر زمينه مالي و مالياتي كه خواستيد با موسسه اي كه همكاري داريد مشورت نماييد. مشاوره يكي از مباحث مهم خدمات حسابداري است كه شما از آن در هر زمينه ي مالي كه مي خواهيد فعاليت داشته باشيد ميتوانيد استفاده كنيد. در بحث حسابداري و مالياتي بهترين مورد قبل از انجام هر حركت مشاوره است.زيرا مشاوره در هر كاري شما را از خطرات و زيان هاي احتمالي دور نگه مي دارد.
تخصصي ترين كار و حساس ترين موضوع در خدمات حسابداري بحث تحرير دفاتر قانوني و اظهار نامه ارزش افزوده و اظهار نامه عملكرد مي باشد.بسياري از كارفرمايان به خودي خود نميتوانند اين كار را انجام دهند زيرا تقريبا يكي از تخصصي ترين كار هاي حسابداري است.در دوره هايي از سال اينكار ها بايد انجام شود به همين خاطر بحث تنظيم آنها و برنامه ريزي براي درست انجام دادن آنها مستلزم يك برنامه ريزي دقيق از قبل مي باشد و داشتن اسناد واضحي است كه از روي آنها بتوان خدمات حسابداري را به نحو احسنت انجام داد.
در آخر بهتر است ذكر كنيم كه اگر شما هم با مسائل مالي شركتتان به مشكل برخورده ايد و نمي توانيد به تنهايي از پس تمامي مسائل پيش رو فائق آييد همكاري با يك موسسه حسابداري و بهره بري از خدمات حسابداري آن شركت مي تواند بسيار براي شما مفيد و سود مند باشد.اميدواريم توانسته باشيم شما را مهمترين خدمات حسابداري آشنا كرده باشيم .
خدمات حسابداري
امروزه در تمامي شغل ها در سراسر دنيا حسابداري امري ثابت شده و لازم است به همين خاطر تمامي ادارات و اصناف سعي بر اين دارند كه از تكنيك هاي حسابداري در كار خود بهره ببرند.
با آموزش هاي ابتدايي ممكن است شما بتوانيد در كار حسابداري به صورت مبتدي فعاليت كنيد.مثلا فاكتور هاي خود را ثبت كنيد و يا اسناد حسابداري جديد به وجود آوريد در حالي كه براي بعضي كارها شما نياز به خدمات حسابداري شركت هاي ديگر خواهيد داشت.
البته هستند نرم افزار ها و بسته هاي آموزشي كه خدمات حسابداري را به شما ارائه ميدهند.در اين مقاله ميخواهيم به بررسي بيشتر خدمات حسابداري بپردازيم و شما را با خدمات حسابداري بيشتر آشنا كنيم.
مشاوره براي خريد و راه اندازي نرم افزارهاي حسابداري مورد نياز شغل شما.هر صنف كاري بر اساس فعاليتي كه انجام مي دهد بايد از يك نرم افزار حسابداري به خصوص استفاده كند.يكي از خدمات اصلي حسابداري معرفي بهترين نرم افزار به شماست.
گذاشتن كد حسابها در نرم افزارهاي حسابداري . بسياري از كارفرمايان با قضيه كد گذاري و شناساندن كالا ها در نرم افزار هاي حسابداري مشكل دارند.به همين خاطر اين پروسه هم جزو خدمات حسابداري ميباشد.
آموزش حسابداري به صورت تئوري و عملي به كاركنان شركت ها
بحث خدمات حسابداري فقط به تهيه نرم افزار منتهي نمي شود و بايد توسط شركتي كه خدمات حسابداري را بر عهده كرفته است به پرسنل شركت آموزش داده شود.
انجام امور حسابداري به صورت كلي
بسياري از شركت هاي بزرگ بجاي استفاده از چندين حسابدار كارهاي خود را به يك شركت حسابداري مي سپارند.شركت هاي حسابداري موظفند كه تمامي خدمات حسابداري را به صورت كامل انجام دهند.البته تمامي موارد ذكر شده با اطلاع رساني به كارفرما انجام ميپذيرد.زيرا خدمات حسابداري از اهميت بالايي برخوردار است و حتما بايد با كارفرما هماهنگي صورت بگيرد.
اميداريم توانسته باشيم در حد كفايت خدمات حسابداري را به شما معرفي كنيم.


برچسب: خدمات حسابداري، حسابداري، مشاوره مالياتي، ماليات، حسابرسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ساعت: ۱۱:۴۱:۱۶ توسط:بيلان برتر موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :